Σελίδες

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Παραμυθοσπιτάκια



Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη σε όλες τις φίλες της μπλοκοπαρέας μας !!!!!!!!!
Ελπίζω να περάσατε όλες καλά με τα παιδιά και τις οικογένειες σας .

Φυσικά δεν θα μπορούσα να μείνω ούτε εγώ έξω από το χορό με τα σπιτάκια και δεν έφταναν ούτε ένα ούτε δυο.......  Ενθουσιασμένη πολύ πήρα τις γυψόγαζες και ξεκίνησα.  





 



 
 


















Σας ευχαριστώ όλες για τα μαθήματα !!!! Ελπίζω να ήμουν καλή μαθήτρια χα χα !!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά ..............  

25 σχόλια:

  1. Αληθώς Ανέστη και χρόνια πολλά με υγεία να έχεις. Τα σπιτάκια σου υπέροχα, έφτιαξες μια μικρή πολιτεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχα ολα γεια στα χερακια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και του χρόνου, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά !Το παραμυθένιο σου χωριό έχει τα πιο γλυκά σπιτάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλά αλήθώς ανέστη!
    Αχ, αυτά τα σπιτάκια, είναι απίστευτα! ,
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σούλα μου Χρόνια Πολλά!!!!!!!!! Μας έλειψες.... αλλά γύρισες με τόσο όμορφες δημιουργίες!!!!!!!! Πανέμορφα τα σπιτάκια σου!!!! Ελπίζω να μην λείψεις και πάλι για πολύ καιρό!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά!!!
    Τα σπιτάκια σου είναι καταπληκτικά!!!
    Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και καλά !!!!
    Τα σπιτάκια σου απίθανα !!! Γειά στα χέρια σου !!!
    Φιλιά πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
    ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!! ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια σου Πολλά Σούλα μου !! Πανέμορφα τα σπιτάκια σου και σίγουρα είσαι άριστη μαθήτρια
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά! Υπέροχα τα σπιτάκια,το ένα πιο όμορφο απ ' τ' άλλο! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα σπιτάκια
    Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά, Σούλα μου! Αληθώς Ανέστη!!!
    Πάραμυθένια πράγματι τα σπιτάκια σου!!!!
    Καλέ, πόσα έφτιαξες??????????
    Φιλάκια πολλα και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αληθώς Ανέστη, κοριτσάρα μου!!!
    Χρόνια σου πολλά και καλά!!!!
    Την καταευχαριστήθηκες τη διαδικασία και φαίνεται!!!
    Όλα του πανέμορφα!!!
    Είναι έρωτας τρελός η γυψόγαζα κι ο πηλός εντέλει !!!!
    Φιλιά και καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά Σούλα! Ωραιότατα τα σπιτάκια σου, μου φαίνεται θα κάνω και γω απόπειρα να φτιάξω κάτι...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφααα!!! Μου φαίνεται θα κυλήσω κι εγώ στα γυψογαζοσπιτάκια.... χιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λοιπον είναι υπέροχα!!!!!Αποφάσισα να ασχοληθω κι εγω.Ζηλευω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο το γυψογαζένιο χωριό, Σούλα!!
    Να'σαι καλά και να φτιάξεις και άλλα πολλά όμορφα σπιτάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι όλα υπέροχα πίστεψε με.Θαυμάσια , τα λάτρεψα, ένα μεγάλο μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Σούλα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!! Αληθώς ανέστη!! Εύχομαι να πέρασες πολύ όμορφες οικογενειακές στιγμές!!
    Αυτά τα σπιτάκια που κάνουν παρέλαση στη γειτονιά μας τα λατρεύω!!!! Χαχαχα!!!
    Είναι πανέμορφα!! Γεια στα χέρια σου!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παραμυθένια τα σπιτάκια σου!
    Όμορφα και μοναδικά.
    Καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα!
    Περαστική από τη γειτονιά θαύμασα τα όμορφα σπιτάκια σου!
    Σαν να βγήκαν από σελίδες παραμυθιού...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εισαι πολυ δημιουργικη!!!πολυ ομορφα ολα τα σπιτακια σου!!!καλη συνεχεια ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. telia ta spitakiasoy den to sizito polla filia kali sinexia sta ergasoy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σας ευχαριστώ πολύ για τα τόσο καλά σας λόγια, με γεμίζετε χαρά μου δίνετε κουράγιο και ώθηση να δημιουργώ!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά σε όλες εσάς σε όσες αφήνουν κάποιο σχόλιο και σε όσες απλά έρχονται μια βόλτα!!!!!!!! Να είστε καλά..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή