Σελίδες

Σάββατο 18 Μαΐου 2013

3o Βραβείο

Ήρθε η ώρα του για δημοσίευση!!!!!!!!! 


Το βραβείο αυτό  μου το χάρισαν οι 5 παρακάτω φίλες: 

Ευχαριστώ πολύ κορίτσια που με τιμήσατε με αυτό το βραβείο με κάνατε πολύ χαρούμενη.

Οι κανόνες είναι οι εξής:
1)Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2)Απάντησε στις ερωτήσεις.
3)Δίνεις με τη σειρά σου βραβείο σε 11 blog με λιγότερα από 200 μέλη.
4) Ενημέρωσε τους για το βραβείο.
5)Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.

Οι ερωτήσεις:
1)Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας.
2)Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται.
3)Από που βρίσκεται την έμπνευσή σας.
4)Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
5)Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
6)Πόσο χρόνο αφιερώνεται στο blog σας;
7)Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;
8)Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
9)Ποια είναι τα χόμπι σας.

Και τώρα οι απαντήσεις μου..
1) Έτσι ξαφνικά μου το πρότεινε μια φίλη.
2)Κατασκευές  από διάφορα υλικά 
3)Από ότι βλέπω και με ενθουσιάζει κάθε φορά
4)Όχι. Ότι κάνω θέλω να σας το δείχνω.
5)Όχι
6)Όσος χρειαστεί και ανάλογα τι διάθεση. 
7)Όλη την ημέρα.
8)Πως αγαπώ την χειροτεχνία.
9)  Μ’ αρέσουν οι βόλτες  τα ταξίδια οι καφέδες και τα ουζάκια 

Αυτά για μένα...Τώρα πρέπει να χαρίσω κι εγώ το βραβείο σε 11 blog με λιγότερα από 200 μέλη.

φιλάκια πολλά ……………

7 σχόλια:

  1. Να το χαίρεσαι το βραβείο Σούλα μου με πολλά ακόμα .
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφες οι απαντήσεις σου για το βραβείο που πήρες, Σούλα! Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαρείς το βραβείο σου... και σε άλλα με υγεία! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το χαίρεσαι το βραβείο σου, καλές δημιουργίες! Σε ευχαριστώ με την σειρά μου που μου το έδωσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σούλα μου σ' ευχαριστώ για το βραβείο. Να είσαι γερή και να δημιουργείς. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. na to xarhs glikia moy to brabiaki soy kai sai alla mai ygeia filakia.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και καθυστερημένα σ΄ευχαριστώ για το βραβείο σου. Πολύ χρόνο είχα να ανοίξω το blog λόγω διάφορων προβλημάτων. Δυστυχώς σήμερα το είδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή